مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: همه ساله با آغاز فصل گرما به ویژه در روزهای پایانی هفته و روزهای تعطیل، برخی از شهروندان و روستاییان بدون توجه به علایم هشداردهنده و اطلاعیه های مکرر در دریاچه ها و مخازن سدها و کانال های آبیاری و زهکشی به شنا اقدام می کنند که این سهل انگاری و بی توجهی، خسارت های جانی و مالی به همراه می آورد.
کد خبر: ۸۵۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 30 May 2020


به گزارش تابناک مرکزی، مهندس عزت اله آمره ای افزود: با توجه به آغاز فصل گرما ، شنا در دریاچه پشت سدها ،‌ آب بندان ها ، کانال های آبیاری و نیز بندهای انحرافی این استان ، مطلقاً ممنوع است.
وی یادآورشد: این ممنوعیت به علت حفاظت از جان شهروندان و روستاییان و جلوگیری از غرق شدن و مصدومیت آنان است.
وی افزود: متأسفانه بی توجهی تعدادی از شهروندان به هشدارهای جدی شرکت ‌آب منطقه ای مرکزی باعث شده که در گذشته اتفاقات ناگواری در تأسیسات آبی استان رخ دهد.
مهندس آمره ای با بیان اینکه تأسیسات و ابنیه آبی مانند دریاچه سدها مکان مناسبی برای شنا نیست افزود: شهروندان به ویژه افراد ساکن در حاشیه تاسیسات آبی برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان به تابلوهای هشدار دهنده که با هدف اطلاع رسانی از ممنوعیت شنا و نزدیک شدن به آنها درج شده است توجه بیشتری داشته باشند و از خانواده‌ها خواست در فصل تابستان بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و با برنامه ریزی مناسب ،‌ با فرزندان خود برای پرکردن اوقات فراغت همکاری کنند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی گفت: در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای مسئولیت آن متوجه خود اشخاص است و این شرکت در این زمینه مسئولیتی ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار