مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ورود نفتکش غول پیکر ایران به آب های ونزوئلا نشان از عزتمندی و اقتدار جمهوری اسلامی دارد.
کد خبر: ۸۵۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 30 May 2020


به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربانپور افزود: جمهوری اسلامی قاطعانه به هر رفتار آمریکا علیه ایران پاسخ می‌دهد.
وی با اشاره به نامگذاری سال۱۳۹۹ به نام جهش تولید و صدور بنزین ایران به ونزوئلا اظهار داشت: اقدام جمهوری اسلامی ایران در رساندن پنجمین نفتکش‌ و ایجاد پالایشگاه در کشور ونزوئلا یک اقدام کاملا دوطرفه و قانونی است و هیچ تعارضی با قوانین بین‌المللی ندارد.
حجت‌الاسلام قربان پور یادآورشد: صدور نفت و مواد نفتی جمهوری اسلامی در حالی شکل می گیرد که آمریکا تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا مانع صدور نفت و تولیدات ایران به کشورها شود، اما ایران با این اقدام‌ به آمریکا نشان داد اگر آمریکا بخواهد اقدامی برای جلوگیری از صادرات ایران انجام دهد مطمئنا ایران هم اقدام متقابل را انجام خواهد داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: ورود نفتکش غول پیکر ایران به آب های ونزوئلا نشان از عزتمندی و اقتدار جمهوری اسلامی است و این اقدام باید توسعه پیدا کند و با کشورهایی که مورد تحریم ظالمانه آمریکا هستند و در برخی از تحریم‌ها با ما مشترک هستند، تعاملات اقتصادی با جدیت صورت گیرد.
وی با اشاره به بیان تاریخی امام راحل که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند گفت: آمریکا بارها قدرت ایران اسلامی و اقدامات مقتدرانه ما را تجربه کرده و به یقین رسیده است که رفتار ناشیانه علیه ایران در همه عرصه ها پاسخ کوبنده ای را دریافت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار