احتکار
فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی سه پارکینگ احتکار خودرو در طرح عملیاتی پلیس در شهرستان اراک خبر داد و گفت: در این طرح عملیاتی ۷۴ دستگاه خودروی احتکار شده کشف شد.
کد خبر: ۸۵۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 27 May 2020
بر اساس اعلام پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با مخلان اقتصادی، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
وی افزود: با افزایش اشرافیت اطلاعاتی پلیس و آغاز تحقیقات نامحسوس پلیسی، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان در عملیات‌هایی جداگانه، سه پارکینگ دپو و احتکار خودرو‌های صفر را در شهرستان اراک شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، هر سه پارکینگ مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد ۷۴ دستگاه خودروی صفر که در این مکان‌ها احتکار شده بود، کشف شد.

سردارمفخمی شهرستانی ادامه داد: طی اجرای این طرح عملیاتی، سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار