سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۷۰۸ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان پارسال با بررسی‌های کارشناسی اجرایی شد.
کد خبر: ۸۵۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 20 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ،سعید جعفری کروهرودی افزود: ۷۰ نشست تخصصی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی در سال گذشته برگزار شد که یک‌هزار و ۱۴۲ مصوبه به دنبال داشت.
وی یادآورشد: از مجموع مصوبات نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی، ۷۰۸ مصوبه اجرا و ۴۳۴ مصوبه دیگر هم با نظارت گسترده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در دست اجرا است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: یک‌هزار و ۱۱۰ پرونده مشکلات تولیدکنندگان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد که شمار قابل توجهی از این پرونده‌ها رسیدگی و از سوی نهادهای مسئول مختومه اعلام شد.
جعفری کرهرودی افزود: ۳۷۴ مورد از پرونده‌های مطرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی متقاضی تسهیلات بودند که ۱۷ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال تسهیلات به این تولیدکنندگان پرداخت شد.
وی افزود: وصول بدهی‌های بانکی ۱۳۴ تولیدکننده استان مرکزی که پارسال در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی مطرح شده بود، نیز به تعویق افتاد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: با پیگیری مشکلات تولیدکنندگان و حمایت دستگاه‌های مسئول از حوزه تولید، این استان در سال گذشته رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار کشور را به خود اختصاص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار