معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد
معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت : در سال‌گذشته 10 هزار و 694 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۵۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 16 May 2020

به گزارش تابناک مرکزی احمد بوالحسنی ، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمک به زوج های جوان، تلاش برای موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در بخش فرهنگی است ، گفت : در سال گذشته 10 هزار و 694 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

وی در ادامه اضافه کرد: زنان سرپرست خانوار ، دختران و پسران بازمانده از تحصیل کودکان ، دانش آموزان ، دانشجویان و زوج‌های جوان تحت حمایت از جامعه هدف برای برگزاری دوره‌های آموزش‌ خانواده بوده است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ، گفت: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت نیاز به افزایش فنون و ارتقای مهارت‌های فنی و علمی دارد که در برنامه آموزش خانواده به آن توجه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان در پایان گفت: برای برگزاری دوره‌های آموزش خانواده بیش از 324 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار