مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی : از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۴۵ هزار غذای گرم به ارزش بیش از ۸۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان مرکزی توزیع شد.
کد خبر: ۸۴۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹ 12 May 2020

به گزارش تابناک مرکزی مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در کشور گفت: از ابتدای ماه رمضان تا کنون ۴۵ هزار غذای گرم به ارزش بیش از ۸۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان مرکزی توزیع شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان همچنین تعداد ۱۰هزارو ۵۰۰ بسته غذایی نیز به ارزش دو میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از همکاری با ۲۰ موکب اربعین در سطح استان خبر دادو تصریح کرد: با همکاری با این موکب‌ها تعداد ۲۰ آشپزخانه زیر نظر وازرت بهداشت مشغول طبخ غذای گرم و تحویل آن با رعایت پروتکل های بهداشتی به منازل نیازمندان هستند.

وی افزود: در این رزمایش از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا استفاده می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی با هدف تهیه و طبخ غذا برای نیازمندان در آشپزخانه‌های مهدوی هستند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار