همزمان با هفته اطعام و اکرام ایتام 45 کارت هدیه به ارزش 6 میلیون و 750 هزار تومان توسط شرکت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به ایتام تحت حمایت شهر سربند اهداء شد.
کد خبر: ۸۴۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 12 May 2020

به گزارش تابناک مرکزی مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در دیدار با مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ، امامان جماعت شهرهای مهاجران و هند ودر وجمعی از مسئولان ضمن تشکر از خیران و حامیان ایتام گفت: پیش بینی جذب 3500 حامی ایتام و محسنین از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی در ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۲۵ هزارو ۴۵۰ حامی در استان مرکزی حمایت از فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شدند، افزود: از این تعداد ۱۳ هزارو ۷۰۹ نفر حمایت از دو هزار یتیم و ۱۱ هزارو ۷۴۱ نفر حمایت از ۴۸۷۸ فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۷ میلیاردو ۹۲۲ میلیون تومان توسط حامیان به حساب فرزندان معنویشان واریز شده است.

وی در پایان گفت: از ابتدای ماه رمضان تا کنون ۴۵ هزار غذای گرم به ارزش بیش از ۸۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان مرکزی توزیع شده است.

شایسته ذکر است، تعداد 45 کارت هدیه به ارزش 6 میلیون و 750 هزار تومان توسط شرکت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به ایتام تحت حمایت شهر سربند اهداء شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار