مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: پنج‌هزار بسته معیشتی در قالب طرح ضیافت همدلی و در راستای رزمایش کمک مومنانه از محل موقوفات در نقاط مختلف این استان توزیع شد.
کد خبر: ۸۴۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 06 May 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی در آیین توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی در محل امامزاده عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) اراک، افزود: توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی هدفگذاری شد که از این میزان تامین پنج هزار بسته به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان واگذار شد.
وی ادامه داد: تمامی این پنج هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان از محل موقوفات و حمایت خیران تامین و بین نیازمندان توزیع شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اضافه کرد: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه ماه شعبان و راه‌اندازی رزمایش کمک همدلانه در کشور توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در دستور کار قرار گرفت که سهم استان مرکزی از آن سه هزار و ۳۰۰ بسته ابلاغ شد.
حجت‌الاسلام واحدی ادامه داد: با حمایت خیران و استفاده بهینه از موقوفات مرتبط ، سه هزار و ۳۰۰ بسته به پنج هزار بسته افزایش یافت و اکنون تمام این بسته‌ها تامین و توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار