فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خبرداد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از تهیه وتوزیع۷۵۰بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۴۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 29 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار رشید اکبری افزود:برای پخش بسته هاو توزیع عادلانه این کمک‌ها، افراد نیازمند و آسیب دیدگان شناسایی شده و در یک بانک جامع اطلاعاتی قرارگرفتند تا بصورت منظم و در کمترین زمان در اختیار مردم عزیز قرار گیرد.
وی یادآورشد :با همکاری و همراهی مردم عزیز و خیر شهرستان بسته های معیشتی باارزش هربسته 300 هزارتومان آماده توزیع است.
وی افزود: با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مساوات و کمک مومنانه ، بسته‌های آماده شده با کمک بسیج و سپاه در نقاط محروم وآسیب پذیر شهرستان توزیع می شود.
سرهنگ اکبری بابیان اینکه کمک و همدلی مردم ریشه در معنویت و خداباوری دارد یادآورشد:مردم و خیران در این رزمایش بابرکت و خیرخواهانه با تمام توان به صحنه آمده اند تا هیچ یک از نیازمندان جامعه و آسیب دیدگان از ویروس کرونا متحمل رنج دیگر نباشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان اظهار داشت:ویروس کرونا با همه مشکلات و گرفتاری های خودزمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم نوع را در جامعه ایجاد کرد که مصداق این ایثارگری رزمایش کمک مومنانه بود.
وی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر و انسان دوستانه دانست و گفت : امید است به برکت این ماه بابرکت شاهد برچیده شدن چهره فقر در جامعه اسلامی باشیم.
سرهنگ اکبری با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار رسانه ها در این امر خداپسندانه و عظیم افزود : جریان سازی رسانه ای وشکل گیری فرهنگ کمک مومنانه و مساوات تاثر بسزایی در اشاعه و ترویج این فرهنگ حسنه دارد.
وی گفت : موج خدمت و مردم یاری با شکل گیری رزمایش کمک مومنانه با قوت دنبال می شود و امید می رود شاهد حضور خیرین و نیکوکاران برای شرکت در این اقدام خداپسندانه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار