سرپرست کمیته امداد استان مرکزی اعلام کرد:
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از ایجاد سه هزار و ۲۸۶ فرصت شغلی توسط این نهاد برای مددجویان زیرپوشش در سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۸۴۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 22 April 2020

به گزارش تابناک مرکزی،عدالت بهرامی درجمع خبرنگاران با بیان اینکه یک هزار و ۱۷۹ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال اعتبار برای ایجاد فرصت شغلی مددجویان استان مرکزی هزینه شده است افزود: صندوق امداد ولایت، بند ب تبصره ۱۶ و اشتغال پایدار روستایی منابع تامین اعتبار اشتغال برای مددجویان و اقشار ضعیف است.
وی با بیان اینکه ۵۸۶ نفر هم در قالب تعامل با کارفرمایان و یا پرداخت تسهیلات و پرداخت سه سال حق بیمه در کارگاه های تولید و صنعتی استان بکار گرفته شده‌اند یادآورشد: همچنین چهار هزار و ۴۲۵ فرصت شغلی برای سال ۹۹ با یک هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال اعتبار توسط این نهاد حمایتی در استان پیش بینی شده است.
بهرامی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد امام ایجاد کسب و کارهای نوین و بهره مندی از دانش روز است گفت: به همین علت در تعامل با پارک علم و فناوری استان، راهبران شغلی امداد، مددجویان را به تولید محصولاتی تشویق می‌کنند که بازار خرید داشته تا از ایجاد اشتغال‌های تکراری اجتناب شود.
وی با بیان اینکه ۹۱۷ واحد مسکونی که سال گذشته به علت بارش دچار خسارت شدند، ساخته شد و ۲ هزار و ۳۳ مورد نیز تعمیر شدند افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۶۲ هزار و ۹۸۵ خدمت در حوزه حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با یک هزار ۹۳۳ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال اعتبار ارایه شود همچنین۱۳ هزار و ۳۹۵ مورد خدمت با ۱۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال اعتبار امسال در حوزه فرهنگی استان عملیاتی می‌شود.
وی اظهارداشت: ۸۱ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال سال گذشته حوزه مشارکت‌های کمیته امداد استان مرکزی از محل صندوق صدقات، اطعام، زکات و فطریه جذب و صرف مددجویان شده است همچنین ۹۶ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی سال گذشته در بحران سیل در استان به خانواده های آسیب دیده کمک شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار