معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: تردد خودروها در سطح شهرهای این استان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه( ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه ) ممنوع است.
کد خبر: ۸۳۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 07 April 2020

به گزارش تابناک مرکزی بهروز اکرمی روز سه شنبه در حاشیه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی افزود: تردد خودروها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه همانند روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به جز در شرایط خاص ممنوع بوده و در صورت مشاهده توسط پلیس اعمال قانون می‌شوند.

وی ادامه داد: تمامی مراکز تفریحی و اصناف غیرضروری استان مرکزی ( مطابق با دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا) نیز در روزهای ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه تعطیل بوده و مرغ فروشی‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، سوپر مارکت‌ها و اصنافی که اقلام ضروری مردم توسط آنها ارایه می شود، امکان فعالیت دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: همچنین در این روزها ورود خودروهای غیر بومی به استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده، مالکان این خودروها توسط پلیس اعمال قانون می‌شوند.

اکرمی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن آیین نیمه شعبان، توزیع نذورات و برگزاری آیین‌های مخصوص این روز به صورت عمومی در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان مرکزی مرکزی ممنوع است.

وی گفت: فعالیت ادارات استان مرکزی بر اساس مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان از شنبه بیست و سوم فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا ۱۳ ظهر بوده و مراجعات به این نهادها باید با دستکش و ماسک انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی از تهیه محتوا در شورای اطلاع رسانی استان خبرداد و افزود: این محتوا توسط رسانه‌های استان اطلاع رسانی می‌شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار