تخلف
فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: ۱۹ واحد صنفی متخلف این شهرستان به دلیل توجه نکردن به مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا، مهر و موم شدند
کد خبر: ۸۳۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 06 April 2020
سرهنگ «هادی افراسیابی» افزود: این واحد‌های متخلف در ۱۰ روز گذشته مهر و موم و ۶۷ واحد صنفی نیز تذکر کتبی و اخطار مهر و موم دریافت کرده‌اند.
وی بیان کرد: نظارت بر واحد‌های صنفی به صورت مستمر و شبانه روزی وجود دارد و انتظار است این واحد‌ها به مصوبات و توصیه‌ها توجه جدی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های مختلف صنفی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
 

کشف ۷۸۰ ماسک غیر بهداشتی در اراک 
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۷۸۰ عدد ماسک غیربهداشتی از یک واحد لباس فروشی در حومه اراک کشف شد.  
سرهنگ «کامیار چهری» افزود: ماموران در انجام تحقیقاتی از تهیه و توزیع ماسک غیربهداشتی و بدون هرگونه مجوز بهداشتی در یک لباس فروشی مطلع و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این راستا این واحد صنفی بارزسی و پس از کشف ماسک‌های غیربهداشتی متصدی این واحد با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

دستگیری سارقان کابل‌های برق در خنداب 
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: سارقان کابل‌های برق این شهرستان در عملیات ماموران انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در یک ماه گذشته در این شهرستان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی،  ۲ سارق کابل برق دستگیر و متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به چهار فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار