منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس یازدهم:
منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس یازدهم گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای استان مرکزی به منظور مقابله با ویروس کرونا بسیار ناچیز است
کد خبر: ۸۳۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 06 April 2020
ناکارآمدی مجلس مردم را گلایه‌مند کرد/ جامعه از جناح‌بازی خسته است ...
به گزارش تابناک مرکزی محمدحسن آصفری  با اشاره به وضعیت استان مرکزی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: متاسفانه بودجه در نظر گرفته شده برای استان مرکزی به منظور مقابله با این ویروس بسیار ناچیز است.

وی بیان کرد: استان مرکزی با توجه به نزدیکی به استان قم و محل تردد خودرو‌ها از شاهراه‌های اصلی کشور بوده و به همین سبب استان و به ویژه برخی شهرستان‌ها همچون ساوه، دلیجان و تفرش در شرایط خاصی هستند.
منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان قم ۱۰۰ میلیارد تومان و استان مرکزی تنها ۱۰ میلیارد تومان بودجه برای مقابله با کرونا دریافت کرده که به تناسب شرایط استان قابل قبول نیست.
آصفری گفت: حدود ۲ ماه بوده که اصناف و تولیدکنندگان برای همکاری در شکست کرونا تعطیل کردند در حالی که بسیاری از آن‌ها مستاجر و امکان بازپرداخت هزینه‌ها را ندارد.
وی افزود: تعویق پرداخت مالیات و تسهیلات کارساز نبوده و دولت باید در این زمینه معافیت‌هایی را مدنظر داشته باشد در حالی که برخی اقشار مانند کارگران روزمرد و دستفروشان نیز زیر پوشش هیچ بیمه‌ای نبوده و درآمد ثابتی ندارند و دولت باید تسهیلات بلاعوض برای آن‌ها در نظر بگیرد.
منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس آتی با بیان اینکه امسال باید سال همدلی مردم و دولت باشد، خاطرنشان کرد: اگر از مردم توقع داریم که در خانه بمانند باید شرایط لازم را نیز فراهم کنیم و در شرایط امروز دولت باید شریک غم مردم بوده و به جیب مردم کمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار