استان مرکزی
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: سه جایگاه عرضه سوخت در استان از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون به علت رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی مهر و موم شدند
کد خبر: ۸۳۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ 04 April 2020
مخالفت مجلس با سهميه‌بندی بنزين در سال 98 - تجارت‌نیوز
سعید جمشیدی افزود: عرضه سوخت در جایگاه‌های فرمهین، ایبک آباد و، ولی عصر اراک با نظارت مرکز بهداشت و به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی متوقف شد.
وی اظهار داشت: جایگاه سوخت، ولی عصر با عمل به نکات بهداشتی به سرعت بازگشایی شد، اما دو جایگاه دیگر در صورت رعایت توصیه‌ها و کسب نظر مثبت مرکز بهداشت شهرستان اراک بازگشایی خواهند شد.

 سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: آموزش‌های لازم برای ضد عفونی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت داده شده و گندزدایی تلمبه‌های بنزین و سی. ان. جی روزانه انجام می‌شود.
جمشیدی با تاکید بر اینکه سوختگیری باید از سوی عوامل جایگاه انجام شود، اظهار داشت: برچسب‌های اطلاع رسانی نیز برای سوختگیری توسط اپراتور بر روی تلمبه‌ها نصب شده است.
وی اظهار داشت: برای مراجعانی که خود قصد سوختگیری دارند نیز دستکش یکبار مصرف در نظر گرفته شده و تاکید شده است برای پرداخت هزینه در جایگاه از کارت بانکی استفاده شود.

روزانه حدود ۲ میلیون ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل و یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه‌های سوخت استان مرکزی عرضه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار