مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی خبر داد:
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی:تعداد. ۷۷ طرح مشاغل خانگی به مبلغ ۷۷ میلیارد ریال برای اخذ تسهیلات به بانکهای عامل در سال رونق تولید معرفی شد.
کد خبر: ۸۳۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ 02 April 2020

به گزارش تابناک مرکزی علی رضا ایزدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به نامگذاری سال ۹۸ به نام رونق تولید، در حوزه گردشگری و صنایع دستی .۶۲۱ فرصت شغلی در استان ایجاد شد.
مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی با اشاره به اینکه توسعه بخش گردشگری به عنوان یک اولویت در برنامه‌های ما قرار دارد و از سرمایه گذاران این بخش در استان مرکزی حمایت می‌شود، از ۱۱ طرح گردشگری به مبلغ ۱۳۳ میلیارد ریال و تعهد ۱۵۴ نفر اشتغال و ۴ طرح صنایع دستی به مبلغ. ۴ میلیارد ریال با تعهد ۱۵ نفر. اشتغال از طریق اشتغال پایدار روستایی و عشایری(کارا) از طریق میراث فرهنگی استان در سال گذشته خبر داد.
ایزدی در ادامه افزود: همچنین یک طرح از طریق تفاهم نامه ۳ جانبه با بنیاد توسعه روستایی و بنیاد علوی و بانک سینا به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال و تعهد ۱۵ نفر اشتغال انجام شد.

ایزدی افزود: ۸ طرح نیز به مبلغ ۱۲۳۳ میلیارد ریال با اشتغال پیش بینی شده ،۵۵۶ نفر از محل مصوبه بند الف تبصره ۱۸ برای پرداخت تسهیلات به بانکهای عامل. معرفی شدند.
وی درباره طرح‌های سرمایه‌گذاری توضیح داد: برخی از این طرح‌ها مانند واحدهای بومگردی در زمان کوتاهتری به بهره‌برداری و اشتغال می‌رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار