مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:
مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اقدامات گروه های جهادی بسیج سازندگی استان مرکزی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: 125 گروه جهادی با حضور بیش از 5500 جهادگر در زمینه مبارزه با کرونا در نقاط مختلف استان مرکزی در حال خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۸۳۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 17 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی امید محترمی، مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اقدامات گروه های جهادی بسیج سازندگی استان مرکزی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: 125 گروه جهادی با حضور بیش از 5500 جهادگر در زمینه مبارزه با کرونا در نقاط مختلف استان مرکزی در حال خدمت رسانی هستند.
محترمی با بیان اینکه تمام ظرفیت های بسیج و سپاه در مبارزه با کرونا به میدان آمده است، گفت: بسیج سازندگی سپاه روح ا... استان مرکزی تا برقراری آرامش کامل در سطح جامعه در کنارمردم حضور خواهد داشت و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نخواهد کرد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح ا... استان مرکزی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا معیشت اقشار ضعیف جامعه تحت شعاع قرار گرفت است، گفت: بسیج سازندگی سپاه روح ا... استان مرکزی در مرحله نخست در راستای حمایت از معیشت مردم 2500 بسته سبد کالا معیشتی به ارزش 10میلیارد ریال را در بین اقشار ضعیف جامعه توزیع کرد.
محترمی افزود: این بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار