مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد ،
بیش ازیک میلیارد تومان بابت تهیه اقلام بهداشتی 11 هزارو 370خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی طی سه مرحله به خانواده های سالمند، بیماران صعب العلاج ، زمینگیر، سرپرست بیمارو خانواده‌های در معرض آسیب اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۳۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 17 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران اسلامی بالاخص مددجویان تحت حمایت، گفت: با توجه به گسترش و شیوع بیماری کووید-19 در کشور و در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت امداد،  بیش ازیک میلیارد تومان بابت تهیه اقلام بهداشتی 11 هزارو 370خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی طی سه مرحله به خانواده های سالمند، بیماران صعب العلاج و زمینگیرو خانواده‌های در معرض آسیب اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها طی سه مرحله به حساب مددجویان واریز شده است ، گفت: گروه‌های حساس و مستعد بیماری از بین مددجویان تحت حمایت شناسایی شده است، در مرحله اول540 میلیون تومان بابت تهیه اقلام بهداشتی 5521  خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اولویت بیماران خاص، صعب العلاج و سالمندان اختصاص یافت.

وی ادامه داد : در مرحله دوم 63 میلیون تومان به حساب 849 خانوار که دارای افراد مبتلا به بیماری خاص ، صعب العلاج و سایر بیماریها هستند واریز شد و در مرحله سوم نیز 400 میلیون تومان به حساب5000 خانوار سالمند و سرپرست بیمار با اعتبار 12 میلیون و 800 هزار تومان واریز شده است.

وی اضافه کرد: در مراحل واریزی اول و دوم افراد در معرض آسیب از تمامی شهرستان‌های استان شناسایی و مبالغ با سرانه 80 هزار تومان برای سالمندان و 170 هزار تومان برای بیماران واریز شد؛ مرحله سوم  به دلیل شرایط خاص  شهرستان‌های اراک مناطق یک و دو ، دلیجان، ساوه و کمیجان برای افراد شناسایی شده که دارای بیماری سرپرست و سالمند هستند با سرانه 80 هزار تومان کمک هزینه پرداخت شد.

مدیر کل کمیته امداد  با اشاره به اینکه با همدلی ، همیاری، عزم ملی و رعایت توصیه‌های بهداشتی از این مرحله حساس نیز گذر کنیم. با تأکید بر لزوم اهمیت توجه خانوارهای تحت حمایت به پیام‌های بهداشتی افزود:  از مددجویان محترم درخواست می کنیم که به پیام‌های ارسالی بهداشتی  از وزارت بهداشت و سامانه کمیته امداد اهتمام داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد  به منظور حفظ سلامت مددجویان تحت حمایت آماده ارائه 26 خدمت الکترونیکی در سرفصل‌های متنوع به مددجویان تحت حمایت  است ، افزود: مددجویان محترم به منظور رعایت بهداشت و جلوگیری از شیوع بیماری می‌توانند با ورود به سایت الکترونیکی e.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود در  موضوعات مطرح‌شده به صورت غیرحضوری اقدام و از هرگونه مراجعه حضوری پرهیز نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار