رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی خبرداد:
حجت الاسلام رجبی رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی گفت:سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی باآمادگی کامل تابرچیده شدن این میهمان ناخوانده از پانخواهد نشست و در کنا مردم تاپایان نابودی این ویروس منحوس در این میدان جهاد وایثار خواهد ماند.
کد خبر: ۸۳۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 15 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی حجت الاسلام رجبی در تشریح اقدامات این سازمان همزمان با پیشگیری و اقدامات مقابله با کرونا افزود: طلبه های بسیجی و روحانیون انقلابی استان همچون سنگر های جهادی دیگر با تشکیل قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی ویژه برادران در زمینه ی مقابله وارد میدان جنگ با کرونا شدند.

 

وی یادآورشد:یک از اقدامات مهم این سازمان دسته بندی و توضیع مواد ضد عفونی توسط گروه های جهادی طلاب با همکاری هلال احمر بمدت 2 روز به مقدار 6000 لیتر در سطح استان بوده است.

 

حجت الاسلام رجبی با بیان اینکه کار فرهنگی و آگاه سازی عموم مردم در آغاز فعالیت یکی از اهداف این سازمان و مجموعه جهادی بوده است گفت: نصب بنر با موضوعات احادیث پزشکی ، دعای صحیفه سجادیه ، فرازی از بیانات رهبری در تقدیر از پزشکان ، و راهکار های پیشگیری بیماری کرونا بصورت بنر در سطح شهر از دیگراقدامات انجام شده این سازمان است.

 

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی اظهارداشت : همچنین ترویج احادیث پزشکی در فضای مجازی و ترویج معنویت و توسل به ودرخواست ازحضور معبود الهی و ائمه اطهار مورد توجه بوده است.

 

وی از ضد عفونی کردن اماکن ،معابر و درب منازل مردم به صورت شیفتی در روزهای گذشته خبرداد وگفت: توزیع 1000 لیتر محلول در شهرک علی بن ابی طالب و پخش ماسک در شهرک ولی عصر اراک از اقدامات این سازمان در پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا بوده است.

 

حجت الاسلام رجبی بااشاره به اینکه قرارگاه شهید مسلمی ویژه طلاب خواهر در زمینه ی مقابله با ویروس کرونا نیزراه اندازی شده است گفت: تولید ماسک با قابلیت شستشو با تایید مراجع علوم پزشکی، با فعالیت خواهران بسیجی در دو شیفت کاری که منتج به تولید روزانه 500 عدد ماسک شده است.

 

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی باابراز خرسندی از همکاری گسترده با شرکت ها و ارگان ها نظیر اداره برق،شرکت آذر آب،آونگان،کانون بسیج بازنشستگان سپاه ،بسیج سازندگی خبرداد وگفت: بایک دلی و هماهنگی های انجام شده تولید ماسک در دو شیفت صبح وبعدازظهر ویژه ارائه خدمت به مناطق محروم بصورت رایگان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بسته بندی و توضیع 300 سبد غذایی ویژه محرومین از دیگر اقدامات این سازمان برای رفع محرومیت در آستانه شب سال نوبوده است افزود :توجه به قشر آسیب دیده و کم برخوردار از اهداف اولیه سازمان بسیج طلاب و روحاینون سپاه روح الله خواهدبود.

 

حجت الاسلام رجبی از همکاری طلاب بسیجی خواهران شهرستان آستانه برای تولید ماسک با ناحیه مقاومت بسیج شازندخبرداد وگفت:خواهران بسیجی باانگیزه و ایمانی برگرفته از نصرت الهی خودجوش و داوطلبانه مهد کودک های شهرستان ساوه را ضدعفونی کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار