مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از آغاز ثبت نام فاز دوم طرح اقدام ملی مسکن استان مرکزی خبر داد
کد خبر: ۸۳۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 12 March 2020

 

 احمد مرزیان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: متقاضیان ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در استان (اراک، ساوه، خمین، محلات، دلیجان، آشتیان، تفرش، نراق، غرق آباد، شازند، مهاجران، توره، نیمور، زاویه، کمیجان، پرندک، خنداب، فرمهین و امیرکبیر) می توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز پنج شنبه مورخ ۲۲ اسفندماه تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۴ اسفندماه با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن (به آدرس tem.mrud.ir) نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

وی اظهار کرد: کلیه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام کنند.

مرزبان افزود: پس از اتمام زمان ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهائی با لحاظ شاخص هائی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و...، اولویت بندی و انتخاب می گردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام نموده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام نمایند.

مرزبان بیان کرد: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرهائی که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته اند، در صورت تامین زمین در مراحل بعدی در این شهرها نیز ثبت نام صورت خواهد پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار