مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت: کسانی که شرایط رفتن به مرخصی از زندان را داشته باشند امکان مرخصی پیوسته برای آن‌ها تا بعد از عید نوروز فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 26 February 2020

اسدالله گرجی‌زادهدر رابطه با اقدامات انجام شده در زندان‌های استان اصفهان برای مقابله با کرونا اظهار کرد: روز گذشته (سه‌شنبه) جلسه‌ای با حضور دادستان استان و معاونان وی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان بهداشت استان تشکیل و در خصوص انجام تمهیدات لازم بحث شد تا مشکلی در استان در رابطه با شیوع کرونا پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه با توافقاتی که انجام شده مرخصی زندانیان از امروز آغاز می‌شود، افزود: کسانی که شرایط رفتن به مرخصی را داشته باشند امکان مرخصی پیوسته برای آن‌ها تا بعد از عید نوروز فراهم خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: زندانیان سالمند و جرایم غیرعمدی و نیز افرادی که دچار بیماری‌های تنفسی و ریوی بوده یا دچار ضعف بدنی هستند برای گرفتن مرخصی در اولویت خواهند بود تا پس از بخش‌نامه سازمانی به مرخصی بروند.

وی ادامه داد: از دانشگاه علوم پزشکی درخواست کردیم با در اختیار گذاشتن تجهیزات بهداشتی، به زندان‌های استان کمک کنند اما اعلام کردند که هیچ‌کدام از اقلام بهداشتی را نمی‌توانند تأمین کنند بنابراین باید اداره کل زندان‌ها شخصاً برای تأمین این اقلام و توزیع میان زندانیان پیگیری کند.

گرجی‌زاده با بیان اینکه مواد ضدعفونی کننده برای زندان‌ها از قبل پیش‌بینی شده بود و اکنون در حال استفاده از اقلام ذخیره شده هستیم، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مورد تأیید شده یا مشکوک به کرونا در زندان‌های استان مشاهده نشده و رعایت مسائل بهداشتی نیز به بهترین شکل انجام می‌شود.

منبع:ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار