رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتلای 2 نفر در استان اصفهان به بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۲۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 24 February 2020

کیانوش جهانپور روز دوشنبه با اشاره به اینکه تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به 12 و تعداد مبتلایان به 64 نفر رسید، افزود: از بین موارد بررسی شده از روز گذشته تا ظهر امروز، تعداد 18 نفر دیگر مبتلا به ویروس کرونای جدید شناسایی شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد هشت نفر در قم، سه نفر تهران ، یک نفر استان همدان, 2 نفر اصفهان و 2 نفر استان مرکزی بودند و از این افراد طی 24 ساعت گذشته چهار نفر جان خود را از دست دادند.

جهانپور گفت: آمار 50 نفری که یکی از نمایندگان قم در مورد فوتی‌های اعلام کرده کذب محض است و ایشان حق اظهار نظر در این مورد را نداشته و دسترسی به اطلاعات هم ندارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با تایید این خبر در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 2 بیمار مبتلا به کرونا در این استان از شهر اصفهان بودند.

آرش نجیمی با اشاره به اینکه این 2 بیمار، زن و 52 و 72 ساله هستند، افزود: یکی از آنها بهبود یافته و نفر دوم همچنان در بیمارستان بستری است.

وی با بیان اینکه اطرافیان این بیماران تا 14 روز تحت نظر هستند، خاطرنشان کرد: آنها در بیمارستان های اصفهان تحت درمان قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار