رئیس کل دادگستری استان مرکزی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی درباره ارتکاب برخی تخلفات انتخاباتی در این استان هشدار داد و از فرمانداری‌ها خواست تبلیغات مصداق تخلف را امحا کنند
کد خبر: ۸۲۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 18 February 2020

رئیس دادگستری مرکزی درباره ارتکاب برخی تخلفات انتخاباتی هشدار داد

 

 حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مجریان انتخابات باید تلاش خود را در راستای برگزاری انتخابات سالم و مقتدرانه با حضور حداکثری مردم به کار گیرند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه تاکید استاندار مرکزی نیز حضور حداکثری مردم در انتخابات است، افزود: طی روزهای اخیر در برخی تبلیغات انتخاباتی در استان، شاهد تخلف هستیم، که هیچ یک از ارکان نظام چنین اقداماتی را تأیید نمی‌کند و باید با این تخلفات برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌ها و شعارهای تبلیغاتی برخی از کاندیداها مصداق تخلف و عدم التزام به نظام است که فرمانداری‌ها باید اینگونه تبلیغات را جمع آوری و امحا کنند. همچنین ستادهای انتخاباتی باید در قبال سخنران‌ها و سخنرانی‌های خود، مسئول و پاسخگو باشند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: انتخابات به این معنی است که کسانی که قانون اساسی را قبول دارند و ملتزم به اسلام و نظام هستند فعالیت داشته باشند، اما برخی طرح‌ها و شعارها مصداق التزام به نظام و اسلام نیست و باید از اینگونه اقدامات تفرقه افکنانه جلوگیری شود.

گفتنی است انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه ۹۸ برگزار می‌شود و به دنبال آن، برای شش حوزه انتخابیه استان مرکزی هفت نماینده انتخاب خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار