رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت:
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در پاسخ به سؤالی در خصوص تخلفات انتخاباتی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در اراک، گفت: با توجه به اینکه بنده شخصاً یک بازدید میدانی از سطح شهر داشتم برخی از شعارهای آنها مشکل داشت و دچار کج‌سلیقگی بودند که قرار شد آنها را اصلاح کنند و تذکراتی هم در خصوص جمع‌کردن تبلیغات داده شده است
کد خبر: ۸۲۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 18 February 2020
 
 
بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در پاسخ به سؤالی در خصوص تخلفات انتخاباتی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در اراک، گفت: با توجه به اینکه بنده شخصاً یک بازدید میدانی از سطح شهر داشتم برخی از شعار‌های آن‌ها مشکل داشت و دچار کج‌سلیقگی بودند که قرار شد آن‌ها را اصلاح کنند و تذکراتی هم در خصوص جمع‌کردن تبلیغات داده شده است.

اکرمی در پاسخ به سؤالی درباره انتصاب یک مجرم امنیتی در ریاست ستاد انتخاباتی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: آن چیزی که مخاطب ستاد انتخابات است کاندیدای انتخاباتی است و بررسی صلاحیت روسای جبهه‌ها و احزاب باید از کانال‌های دیگر بررسی شود. اما روسای ستاد‌های انتخاباتی کاملاً تحت نظارت هستند و اگر موردی هم باشد قطعاً به آن‌ها تذکر خواهیم داد و تذکرات به خود کاندیدا نیز منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: به سایر افرادی هم که در موضوع ستاد‌های انتخاباتی دخالت دارند نیز از طریق فرآیند دیگری برخورد می‌شود و به آن‌ها هم نیز تذکراتی داده‌شده و سعی می‌شود مشکل حل شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با تأکید بر اینکه امروز یکی از الزاماتی که در کشور به آن نیاز داریم حفظ آرامش موجود است، افزود: توصیه ما به همه این است که عامل به قانون باشیم و به‌خصوص کسانی که به مرکز قانون‌گذاری در کشور راه پیدا کنند باید بیشتر به قانون توجه داشته باشند.

وی اظهار داشت: هیچ‌کس نباید به هر طریقی آرامش جامعه را برهم بزند و از دوقطبی سازی و جدا کردن مردم از یکدیگر به‌شدت پرهیز شود.

اکرمی بیان کرد: کسی نباید در این شرایط وحدت و انسجام مردم را نشانه بگیرد و کسانی که امروز از فیلتر‌های مختلف عبور کردند قطعاً دارای صلاحیت هستند و لذا کاندیدای محترم باید در نحوه تبلیغاتشان خوش‌سلیقگی داشته باشند و از بدسلیقگی به‌شدت پرهیز کنند.

وی همه کاندیدای انتخابات را به رعایت اخلاق و تقوا دعوت کرد و گفت: کاندیدا نباید در تبلیغات خودنگرانی‌هایی برای مردم ایجاد کنند و به هیچ عنوان وحدت مردم را دچار آسیب نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه کاندیدا به جای اینکه سلبی رفتار کنند باید رفتارشان ایجابی باشد، افزود: کاندیدا باید خودشان را معرفی کنند و برنامه هایشان را برای مردم تبیین کنند تا مردم هم راحت‌تر بتوانند انتخاب کنند چراکه دوقطبی سازی در جامعه قطعاً مؤثر نخواهد بود و به آن‌ها کمک نخواهد کرد.

وی مشارکت بالا و حضور حداکثری در انتخابات را اصل مهم در نظام اسلامی خواند و عنوان کرد: به لطف خدا شور انتخاباتی در استان رونق گرفته و با فعالیت‌های کاندیدا و طرفداران آن‌ها این شور در روز‌های آینده به اوج خود می‌رسد و تنور انتخابات در استان داغ است.

اکرمی با اشاره به کارنامه و عملکرد مردم استان مرکزی در انتخابات گذشته بیان کرد: الحمدالله کارنامه مردم استان مرکزی در مشارکت انتخابات در طی سالیان گذشته پررنگ بوده و امیدواریم در این انتخابات مردم استان از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیایند و با مشارکت حداکثری بازهم از میانگین کشوری نیز بالاتر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله تا به این لحظه مشکل خاصی درروند برگزاری انتخابات در استان مرکزی وجود نداشته و تنها مواردی از کج‌سلیقگی در حوزه تبلیغات بوده که بخشی از آن طبیعت کار است و بخشی هم از طریق فرمانداران به ستاد‌های انتخاباتی اعلام‌شده و امیدواریم تا روز دوم اسفند مشکل خاصی وجود نداشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار