امام جمعه اراک:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه افراد باصداقت است که با رعایت اخلاق اسلامی به مردم خدمت کنند.
کد خبر: ۸۲۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 14 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی افزود:نامزدها و طرفداران آنها اخلاق و ادب را رعایت کنند چراکه مجلس باید کانون اخلاق پسندیده باشد.
وی با بیان اینکه مجلس باید برای اعتلای کشور، خدمت صادقانه به نیازمندان و پیشرفت جامعه پیشتاز باشد یاد آورشد: نمایندگان باید در کاهش مشکلات مردم نقش اصلی را ایفا کنند.
امام جمعه اراک با اشاره به تایید صلاحیت هفت هزار نفر در کشور توسط شورای نگهبان برای رقابت در انتخابات گفت: در استان مرکزی هم از همه جناح‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند و مردم استان مرکزی روز دوم اسفندماه امسال، یکپارچه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ماهیت پلید آمریکا و برخی مزدوران جنایتکار در شهادت سپهبد سلیمانی برای جهانیان آشکار شده است اظهارداشت: خون پاک سردار دل‌ها موجب مشخص شدن توطئه‌های پلید آنان ها شد.
وی با بیان اینکه خون سردار سلیمانی همچنان با گذشت چهل روز عظمت می‌آفریند گفت: شهادت سپهبد سلیمانی ویارانش اتحاد ملت‌های مسلمان شد.
امام جمعه اراک افزود: خون سپهبد سلیمانی و یارانش برای تحکیم شجره طیبه انقلاب اسلامی و وفاداری به اسلام، افتخار بزرگی است.
وی با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر و زن ،حضرت زهرا (س) رااسوه حسنه والگوی همگان در دنیا و آخرت برشمرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار