انتخابات
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه آمار نهایی تائید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی مشخص‌شده است گفت: صلاحیت ۵۷.۲۹ درصد از نامزد‌های انتخابات مجلس در استان مرکزی تائید شد
کد خبر: ۸۲۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 12 February 2020
 
حجت‌الاسلام امید رضا مبارک‌آبادی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی؛ گفت: از تعداد ۳۸۷ نفر ثبت‌نام کننده اولیه ۱۶ نفر در مراحل اولیه انصراف دادند و چهار نفر هم در این اواخر انصراف دادند و در مجموع از ۳۷۰ پرونده ۲۱۲ نفر تائید شده‌اند همچنین تعدا 6 نفر انتقالی به استان مرکزی داشته ایم که در مجموع تعداد 218 نامزد تایید صلاحیت شده در استان داریم ، درصد تائید شدگان ۵۷.۲۹ درصد است.
مبارک‌آبادی اظهار کرد: تبلیغات نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ 98/11/24 و به مدت ۷ روز تا پایان روز سی‌ام بهمن‌ماه به پایان می‌رسد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی افزود: نمایندگان و حامیان و طرفداران آن‌ها رعایت اخلاق انتخاباتی و قانونی را لحاظ نمایند.

مبارک‌آبادی بیان کرد: نامزد‌های انتخابات از تاریخ 98/11/24 به مدت ۳ روز تا تاریخ 98/11/26 فرصت دارند تا نمایندگان خود در شعب اخذ رأی را جهت صدور کارت به هیئت‌های نظارت مراکز حوزه‌های انتخابیه اصلی معرفی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: نامزد‌ها در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان به ازای هر دو شعبه می‌توانند یک نماینده معرفی نمایند و در دیگر حوزه‌های انتخابیه به ازای هر شعبه یک نفر با همراه داشتن مدارک شناسایی (کارت ملی- شناسنامه و یک قطعه عکس) معرفی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار