سازمان صنعت، معدن و تجارت
جواد حسنی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت:۲۵۱ پروانه بهره‌برداری صنعتی و تولیدی در این استان امسال با سرمایه‌گذاری ۱۱۲ هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال صادر شد که با راه‌اندازی آن‌ها ۲ هزار و ۴۵۲ فرصت شغلی فراهم شده است
کد خبر: ۸۲۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 04 February 2020

۲۵۱ واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی راه‌اندازی شد

 

جواد حسنی بیان کرد: میزان سرمایه گذاری این تعداد جواز تاسیس حدود ۸۴۷ هزار و ۸۵۳ میلیارد ریال است که در صورت عملیاتی شدن ۱۵ هزار و ۲۳۴ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۲۵۱ پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۱۲ هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال امسال در استان مرکزی صادر شده که ۲ هزار و ۴۵۲ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد کرده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: در دهه مبارک فجر نیز ۱۲ طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در این استان در حال بهره‌برداری است.

حسنی با بیان اینکه فعالیت این طرح‌های اقتصادی ۴۳۵ فرصت اشتغال جدید به همراه داشته است، اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه‌های تجهیزات برقی، پوشاک، وسایل ایمنی، قطعات آلومینیومی خودرو، آجرنمای نسوز، دستمال کاعذی و دارو فعالیت دارند.

حسنی بیان کرد: پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان همچنان ادامه دارد و متقاضیان واجد شرایط و فعالان بخش صنعت، کشاورزی، معدن و گردشگری می‌توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه‌های سایت، پرسش‌نامه‌های تکمیلی را ارسال کنند.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار