رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: شخصی که به دلیل اختلافات خویشاوندی، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان در فضای مجازی کرده بود، در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد
کد خبر: ۸۱۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 03 February 2020
سرهنگ "احسان آنقی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی، گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به پلیس فتا استان احضار شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم انتشار تصاویر خصوصی و تهدید شاکی در فضای مجازی به دلیل اختلافات و انتقام جویی تصریح کرد:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

آنقی از شهروندان خواست که در نگهداری از تصاویر شخصی و خانوادگی خود اهتمام بیشتری داشته باشند و آن‌ها را در اختیار دیگران قرار ندهند.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی خاطرنشان کرد: کاربران و به‌ویژه بانوان دقت داشته باشند که عکس‌های شخصی خود را در سایت‌های عمومی، تلفن همراه و یا دیگر تجهیزات الکترونیکی دوستان خود قرار ندهند، چرا که ممکن است افرادی که با ایشان رابطه کاری یا دوستی موجبات آشنایی و اعتماد را فراهم کرده در کوچک‌ترین اختلافات به جهت ضربه زدن یا انتقام گیری اقدام به انتشار تصاویر آن‌ها نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار