امام جمعه تفرش:
امام جمعه شهرستان تفرش گفت:مولفه های قدرت در منطقه تغییر کرده است ودیگر هیچ جای امنی برای آمریکا وجود ندارد.
کد خبر: ۸۱۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 31 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی درخطبه های نماز جمعه، در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی و با اشاره به حدیثی به اهمیت قران و اهل بیت در هدایت امت اسلامی و ضرورت هر چه بیشتر بر شناخت آنها تاکید کرد.
حجت السلام میرزایی در خطبه دوم نماز با اشاره به رونمایی از معامله ننگین قرن گفت: تنها هدف این طرح آمریکایی و صهیونیستی نفی هر گونه حق ملت فلسطین برای بازگشت به میهن خود است.
وی ادامه داد: در این طرح شوم بیت المقدس پایتخت رژیم صهیونیستی می شود
وی یاد آور شد: معامله قرن به دنبال موجودیت رسمی صهیونیستی و حذف موجودیت ملت فلسطینی است.
امام جمعه تفرش تاکید کرد: جامعه اسلامی و گروههای مقاومت اسلامی ضمن محکومیت شدید طرح ننگین معامله قرن اعلام می کند که با هوشیاری و اتحاد امت اسلامی و گروههای مقاومت این نقشه شوم هم مانند سایر نقشه های دشمنان ذبون محکوم به شکست و پیروزی نهایی بر ظالمان محقق خواهد شد.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حوادث منطقه و ساقط شدن تروریست های آمریکایی گفت: همانگونه که یمنی ها به موشک های بالستیک و حملات پهپادی دست یافتند ،افغانها هم می توانند به تکنولوژیهایی دست پیدا کنند که پرنده های متخاصم را در آسمان منهدم کنند.
وی با انتقاد از مسئولانی که در پی دو قطبی سازی سیاسی با محوریت قرار دادن انتخابات و حمله به شورای نگهبان هستند ، گفت: در چنین شرایطی که آزادگان عالم در خاورمیانه و جهان در حال تکمیل پروژه اخراج خفت بار آمریکا از منطقه هستند و بعد از ترور شهید سلیمانی، باز عده ای از امکان مذاکره با شیطان بزرگ سخن می گویند.
میرزایی وحدت حول رهبر حکیم انقلاب اسلامی را تنها راه نجات کشور و حرکت به سمت سلامت همراه با عزت و اقتدار دانست.
وی با بیان اینکه تنها تفکری که می تواند امنیت مردم ایران و منطقه را تضمین کند فقط و فقط مقاومت است اظهارداشت: انتخابات هم باید مقاومتی باشد.
حجت السلام و المسلمین میرزائی با اشاره به راهپیمایی بزرگ مردم عراق گفت: سیلی سوم جبهه مقاومت بر چهره منحوس استکبار جهانی با راهپیمایی میلیونی مردم عراق برای اخراج آمریکا انجام شد.
وی راهپیمایی عراق را آغاز حرکت ضد آمریکایی دانست و افزود: با توجه به سابقه تمدنی و الهام بخش عراق، این منطقه شاهد رشد جریان ضد آمریکایی خواهد بود.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت:
دهه فجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران است.
وی روزهای درخشان فجر انقلاب را برای تکریم شهدا ، خضوع در برابر روح فداکار آنان ، یاد آوری زحمات امام و شهدا و یادآوری تجسم اراده و عظمت امام و مردم معرفی کرد.
میرزایی با گرامیداشت دوازده بهمن ۵۷ سالروز ورود حضرت امام به میهن اسلامی ، از برگزاری مراسمات دهه دوم فاطمیه و حضور عزاداران در روز شهادت در امامزاده محمد قدردانی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار