نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر این استان باید محتوامحور، تاثیرگذار و همراه با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی برگزار شود
کد خبر: ۸۱۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 30 January 2020

دری‌نجف‌آبادی:برنامه‌های دهه فجر باید محتوا محور باشد

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز پنجشنبه در نشست با مسوولان ستاد‌ها و کارگرو‌های برگزاری دهه مبارک فجر استان مرکزی افزود: بصیرت‌افزایی، روشنگری، هدایت‌گری و آگاه‌سازی جوانان از عملکرد ۴۱ ساله نظام اسلامی در مقایسه با دوران پیش از پیروزی انقلاب، باید محور برنامه‌های دهه مبارک فجر این استان باشد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) استقلال، عزت و سربلندی برای ملت ایران و سایر ملت‌های مسلمان به ارمغان آورد و آحاد جامعه باید قدر این موهبت الهی را بدانند و برای صیانت از آن بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان، آموزش، میزان جمعیت، امید به زندگی و دیگر خدمات عمرانی و اجتماعی نظام اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیست و مسوولان باید با تشریح عملکرد درخشان ۴۱ ساله نظام اسلامی امید و انگیزه را در جامعه پمپاژ کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و امام راحل نیز همواره خود را خادم و خدمتگذار مردم می‌دانستند، بنابراین مسوولان و دولتمردان باید در گام دوم انقلاب اسلامی تمام ظرفیت خود و دستگاه محل خدمت خود را برای حل مشکلات و خدمت‌گذاری بی‌منت به اقشار مختلف مردم به کار بگیرند.  

وی گفت: در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی نیز باید تمام کار‌ها به مردم و به خصوص جوانان واگذار شود و نهاد‌های دولتی باید نقش هماهنگ کننده و مدیریتی در این خصوص داشته باشند چرا که انقلاب متعلق به مردم است و جشن‌های دهه فجر باید با محوریت مردمی برگزار شود.

امام جمعه اراک تاکید کرد: شرکت حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید سرآمد برنامه‌های دهه مبارک فجر باشد و با توجه به شرایط کنونی کشور و تقارن ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» باید وحدت و یکپارچگی آحاد جامعه در روز ۲۲ بهمن به منصه ظهور گذاشته شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات دوم اسفندماه نیز دومین رسالت مردم و مسوولان در جهت خنثی‌سازی توطئه دشمنان در ایام پیش رو است که بعد از برگزاری دهه مبارک فجر باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آزادی اجتماعی باید در چارچوب ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشد، بیان کرد: بی‌بندوباری، توهین به مقدسات و کرامت انسانی به هیچ عنوان آزادی محسوب نمی‌شود و این اعمال ناشاسیت در جامعه ایران اسلامی جایی ندارد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: اینکه در انتخابات هر فرد و یا جناحی هر اقدامی را که می‌خواهد انجام دهد اسمش آزادی نیست و دستگاه‌‍‌های مربوطه و مسوول باید با تمام قدرت با این تخلفات برخورد قاطعانه کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز گفت: بیش از ۶ هزار و ۴۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی برای دهه مبارک فجر این استان برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌السلام «عباس دانشی» افزود: گلباران قبور مطهر شهدا، آغاز عملیات اجرایی یک‌هزار واحد مسکونی محرومان، مسابقات ورزشی، اکران فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر، دیدار با خانواده‌های معظم شهداو برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد و امامزادگان شاخص استان از مهمترین برنامه‌های دهه مبارک فجر این استان است.

۲۳ کارگروه در ستاد برگزاری دهه مبارک فجر استان مرکزی تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار