فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک خبرداد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از انتخاب پایگاه بسیج شهید آسنجرانی به عنوان پایگاه نمونه در جشنواره کشوری اسوه خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 28 January 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار محمد رضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری اسوه بسیج،گفت: بسیج یک هویت اخلاقی است و امروز بسیج میدان تجمیع تمام مراتب انسانی تبدیل شده که باید برای تقویت و گسترش آن روز به روز تلاش بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان محلی برای تربیت صالحان، عابدان و مخلصین است،افزود: افرادی که در چنین فضای معنوی رشد پیدا می کنند قطعا در صحنه های خدمت رسانی بهتر می توانند نقش آفرینی کنند و نمونه آن را ما در طول چهل سال انقلاب دیدیم که بسیجیان همواره پیشتاز خدمت رسانی بوده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک بسیج را به عنوان پناهگاهی مطمئن برای مردم برای حل مشکلات آنها خواند و افزود: امروز بسیجیان در درمان بیماری های اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی مردم تلاش می کنند و در این کار پیشتاز هستند.

وی با تأکید بر اینکه امروز پایگاه های بسیج به عنوان خارچشم دشمنان تبدیل شده اند،گفت: دشمن از قدرت بسیج به شدت هراس دارد چراکه پایگاه های بسیج به عنوان مأمنی برای حل مشکلات مردم نقش آفرینی می کنند و دشمن امروز به دنبال این است وجهه مردمی بسیج را تخریب کند که البته روحیه خدمت گذاری بسیج این اجازه را به دشمن نخواهد داد.

سرهنگ عسگری در پایان خاطر نشان کرد: بسیج در طول چهل سال انقلاب همواره به دنبال تحقق اهداف انقلاب بوده و امروز بسیج به عنوان نقطه کانونی عزت در جهان اسلام به سمت تحقق تمدن اسلامی پیش می رود.

لازم به ذکر است پایگاه بسیج شهید آسنجرانی ناحیه مقاومت بسیج اراک به عنوان پایگاه برتر در بین پایگاه های بسیج اسوه در جشنواره اسوه انتخاب شد و از فرمانده و اعضای شورای این پایگاه تجلیل به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار