معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛
در سال جاری تاکنون بیمه 3063نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی وزنان سرپرست تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار چهار میلیاردو 393 میلیون تومان به حساب تأمین اجتماعی واریز شد.
کد خبر: ۸۱۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ 25 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی محمد رضا شایسته جو معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان با هدف توانمند سازی پایدار انجام می شود، افزود: افزایش امید به زندگی، تأمین آتیه و بهره مندی از مستمری بازنشستگی  از دیگر اهداف پرداخت حق بیمه برای این افراد است.

وی عنوان کرد: در سال جاری تا کنون بیمه 3063نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی وزنان سرپرست تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار چهار میلیاردو 393 میلیون تومان به حساب تامین اجتماعی واریز شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خیران می‌توانند به درمان بیماران تحت حمایت کمک کنند، گفت: پزشکان نیکوکار با ویزیت رایگان بیماران تحت حمایت و ارائه خدمات درمانی مختلف به آنان همواره یاریگر کمیته امداد در رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان هستند که امید است این همکاری‌ها بسیار بیشتر از سال‌های گذشته انجام شود.

وی در پایان گفت:  برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوعات سبک زندگی و سلامتی ، پیشگیری از ابتلاء به سرطان ، بهداشت محیط ، پیشگیری از اعتیاد و سایر موضوعات بهداشتی برای زنان سرپرست خانوار ، سالمندان و دختران در شرف ازدواج از برنامه های آموزشی کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت در سال جاری تا کنون بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار