مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: با مشارکت‌های مردمی از ابتدای سال تا پایان آذرماه بیش از 80 میلیارد تومان وجوهات مردمی در این نهاد جذب شده است.
کد خبر: ۸۱۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 19 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی قنبر موسی نژاد ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمک‌های مردمی یاریگر کمیته امداد در کمک به اقشار کم بضاعت است، گفت: با مشارکت‌های مردمی از ابتدای سال تا پایان آذرماه بیش از 80 میلیارد تومان وجوهات مردمی در این نهاد جذب شده است.

وی کمیته امداد را امین مردم دانست و افزود: کمک‌های مردمی در اسرع وقت بین محرومان ، مددجویان بیمار، فاقد مسکن و دانش آموزان و دانشجویان نیازمند هزینه می شود.

وی با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: حدود ۱۱ شهرستان استان سیستان و بلوچستان درگیر سیل هستند  و جمع زیادی از هموطنان ما دچار مشکل شده اند؛  جا دارد که مردم نوع دوست استان هم به یاری هموطنان بشتابند.

موسی ادامه داد: شماره حساب 0111470070005 نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره)  ، شماره کارت مجازی 6037991899940088 و کد دستوری#1 *8877*آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوع دوست استان مرکزی برای سیل زدگان است.

وی افزود: تعداد 80 پایگاه های کمیته امداد و مرکز نیکوکاری در سطح استان هم آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی هموطنان است.

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان گفت : مواد غذایی ، پوشاک، آب آشامیدنی و وسایل بهداشتی از اولویت‌های کمک های مردمی به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار