سیل
اعضای ستاد مردمی کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان در استان مرکزی برای ادامه کمک اعلام آمادگی کردند
کد خبر: ۸۱۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 16 January 2020

آمادگی استان مرکزی برای ادامه کمک‌ها به گرفتاران در سیل سیستان و بلوچستان

اعضای ستاد مردمی کمک به سیل زدگان جنوب شرق کشور در استان مرکزی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان ضمن گزارشی از اقدامات انجام شده از آمادگی برای ادامه کمک‌ها ارائه کردند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم در این دیدار بر بررسی وضعیت سیل زدگان از سوی نیرو‌های مردمی استان تاکید کرد و از همه دستگاه‌های ذیربط خواست تا با جدیت به کمک مردم سیل زده بشتابند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: باید با برنامه ریزی دقیق به رفع نیاز‌های کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین اقدامات زیرساختی شهر‌ها و روستا‌ها باید به کمک هموطنان بپردازیم.

کمیته امدادامام خمینی (ره) استان مرکزی هم برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای سیل زدگان جنوب شرق کشور اعلام امادگی کرده است و از مردم درخواست کرده کمک‌های خود از قبیل: آب معدنی، پتو، مواد غذایی را به پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان تحویل دهند.

باران‌های سیل‌آسا که از ۱۹ دی در جنوب شرق کشور بارید ۳ استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان در جنوب شرق کشور را تحت تاثیر قرار داد و درگیر سیل کرد که در این میان اوضاع سیستان و بلوچستان بدتر از دو استان دیگر اعلام شد.

شرایط در استان سیستان و بلوچستان از سایر استان‌ها وخیم‌تر اعلام شده به طوری که میزان بارش‌ها در جنوب این استان نسبت به سال گذشته ۲۶ برابر اعلام شده و آب حاصل از این بارش‌ها و سرریز سد‌ها وارد خانه مردم شده و زندگی آن‌ها را مختل کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار