تودیع و معارفه
مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ساوه ظهر امروز با حضور فرمانده انتظامی استان مرکزی، فرماندار ساوه و جمعی از مسوولین برگزار شد
کد خبر: ۸۱۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 14 January 2020

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ساوه برگزار شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار کرد: کسانی که در این نظام مقدس دارای مسئولیت بوده‌اند باید این نکته را مدنظر داشته باشند که هنگام خدمت و چه در کسوت بازنشستگی ولایی بوده و بمانند و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند بنابراین هرزمان که اراده باشد آماده خدمت به مردم باشند.

حسن مفخمی شهرستانی با تجلیل از خدمات سرهنگ پرویز اسدی در مدت تصدی فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: انتخاب فرمانده انتظامی جدید و فرد شایسته‌ای که بتواند راه بزرگان را ادامه دهد و با یک نگاه تحول‌گرا و شایسته‌سالاری و شایسته گزینی خادم مردم باشد و امنیت پایدار برای شهرستان ایجاد کند با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان کار سخت و پیچیده‌ای بود.

وی افزود: با توجه به اینکه عرصه انتظامی عرصه علم و عمل است و هردو مورد را یک افسر انتظامی داشته باشد تا بتواند فردی موفق در حوزه فرماندهی باشد لذا با بررسی و مشورت‌های صورت گرفته سرهنگ علی‌اکبر عیسی آبادی را به دلیل تجربه بالا که در عرصه عملیاتی و انتظامی به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان فراهان داشتند و نشان دادند فردی با برنامه و مدیری لایق و ولایی هستند را به‌عنوان فرمانده جدید این شهرستان منصوب شد.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه تصریح کرد: یک فرمانده علاوه بر لزوم دارا بودن ابعاد 6 گانه مدیریتی، یک ویژگی دیگر که آن قدرتی مدیریت و رهبری است نیز باید داشته باشد چون  وظایفی که ما داریم در ابعاد مادی نمی‌گنجد و این رهبری یک فرمانده است که می‌تواند با معنویت و اخلاص همکاران خود را به جهت انجام یک هدف مضاعف برای رسیدن به نتیجه مطلوب که برقراری امنیت است برساند.

معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز در این آیین خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک هدیه الهی دانست و گفت: در نظامی که هم اسلامی است و هم انقلابی، افرادی ولایی و اعتقادی در مناصب جایگاه‌ها قرار می‌گیرند که این یک لطف الهی بوده تا بتوانند خدمتگزاری صدیق برای مردم باشند.

علی میرزایی در صف خدمت بودن به نظام را مهم تلقی کرد و افزود: اینکه در چه جایگاه و مقامی باشیم مهم نیست و همه ما در هر کسوتی سرباز این ولایت هستیم لذا همه مسئولین باید در زمان معارفه خود به فکر تودیع باشند و عملکرد خوبی را از خود به یادگار بگذارند.

 

وی با تجلیل از خدمات ارزنده فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان بیان کرد: سبزپوشان انتظامی در سطح شهرستان ساوه به وظایف خود به‌خوبی عمل کرده‌اند و این برای همگان قابل رؤیت است

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ساوه نیز با اشاره به جایگاه خاص نیروی انتظامی در کشور گفت: اگر دستگاه‌های نظامی و انتظامی در جامعه عملکرد خود را به‌درستی انجام ندهند سایر افراد نیز در انجام امور خود دچار مشکل خواهند بود لذا نیروی انتظامی با عملکرد خوب خود برای همگان قابل احترام است.

وی افزود: همه ما باید قدردان و شکرگزار پروردگار باشیم که در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و مردمی با بصیرت و مهربانی داریم که در اوج مشکلات همواره پای نظام بوده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

به گزارش فارس در این آیین که در محل فرمانداری ساوه برگزار شد سرهنگ پرویز اسدی که به مقام بازنشستگی نائل آمده بود تکریم و سرهنگ علی‌اکبر عیسی‌آبادی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ساوه حکم خود را از دستان سردار فرمانده انتظامی استان دریافت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار