جاده
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به لغزنده بودن جاده‌های استان بر اثر بارش برف و یخ زدگی، از رانندگان خواست تا در این شرایط جوی، با احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی و از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند
کد خبر: ۸۱۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 14 January 2020
 
 

سرهنگ" ایرج کهریزی" گفت: بارش برف از روز گذشته در استان مرکزی آغاز شده و کاهش شدید هوا، لغزندگی سطح محور‌های مواصلاتی استان را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: هم اكنون، بارش برف در یشتر محورهای مواصلاتی استان از قبیل محورهای اراک- فرمهین، اراک خمین، اراک- قم، اراک- توره و ... قطع شده و تمامی محورها نیز باز، لغزنده و برای رانندگی در آنها همراه داشتن زنجير چرخ از سوی رانندگان الزامي است.

این مقام انتظامی با توصيه به تمامی شهروندان به منظور رعايت سرعت مطمئنه از آنان خواست تا هرگز به هنگام تردد در سطح محورها ی لغزنده، به منظور پیشگیری از لغزندگی وسیله نقلیه خود و عدم وقوع تصادفات زنجیره ای، از ترمز هاي ناگهاني استفاده نکنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرايط نامساعد جوي، پليس و ساير نيروهاي امدادي در سراسر محورهاي مواصلاتي استان در حال خدمت رساني به هموطنان عزيز مي باشند و از رانندگان قانونمند انتظار مي رود که با وجود چنین شرایطی،در سطح محورهای مواصلاتی با سرعت مطمئنه حرکت كرده و نهايت همكاري را نیز با پلیس و دیگر نیروهای امدادی به منظور ارائه خدمات بهتر به عموم مردم، داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی یادآور شد:لازم است تا رانندگان به هنگام سرخوردن خودرو، فرمان را به همان جهت لغزندگي نگه داشته و با گرفتن و آزاد كردن متناوب و آرام ترمز، حرکت خودروی خود را كنترل کنند .

 کهریزی در پایان با تاکید بر مطمئن بودن رانندگان از سلامت فنی خودروی، سیستم های گرمایشی و روشنایی، برف پاک کن، مخزن شیشه شور و .. افزود: هم استاني هاي عزيز با پرهيز از مسافرت هاي غير ضروري، قبل از شروع سفر های ضروری مي توانند از طریق راه های ارتباطی از باز بودن مسير هاي حركت خود مطمئن شده و با رعايت تمامی توصيه هاي مذکور، سفر بي خطري را آغاز كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار