محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه از بعد از ظهر فردا یک سامانه بارشی وارد استان می‌شود، ابراز کرد: قدرت این سامانه زیاد نیست، اما از آن جا که هوای استان سرد است بنابراین امکان نشستن برف بر روی زمین و یخبندان و اختلال در جاده‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۸۱۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 12 January 2020
مسئول پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه صبح امروز دمای شهرستان گل تپه به منفی ۱۳ درجه سانتی‌گراد رسید، گفت: این هوای سرد تا پایان هفته در استان پایدار است.

به گزارش تسنیم، باقری شکیب اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، همراه با بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از بعد از ظهر فردا یک سامانه بارشی وارد استان می‌شود، ابراز کرد: قدرت این سامانه زیاد نیست، اما از آن جا که هوای استان سرد است بنابراین امکان نشستن برف بر روی زمین و یخبندان و اختلال در جاده‌ها وجود دارد.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا روز سه شنبه به صورت پراکنده ادامه دارد، تصریح کرد: تا اواخر هفته هوای سرد در استان پایدار است.

باقری شکیب به وضعیت دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت گل تپه با حداقل دمای منفی ۱۳ درجه به عنوان سردترین شهرستان استان و ملایر و نهاوند با حداکثر دمای ۳ درجه به عنوان گرمترین نقاط استان گزارش شده است.

وی اظهار داشت: دمای شهرستان همدان نیز در روز گذشته بین منفی ۹ و ۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار