تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شده و به احتمال بسیار زیاد، یک مربی جدید جانشین کالدرون خواهد شد
کد خبر: ۸۱۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 11 January 2020

 پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس
پرسپولیس1 جانشین کالدرون انتخاب شد

  

 

 

 تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شده و به احتمال بسیار زیاد، یک مربی جدید جانشین کالدرون خواهد شد.گزینه ای که البته انتخاب هم شده و قرار است بلافاصله پس از متنفی شدن یا منتفی کردن بازگشت کالدرون،نامش اعلام شود...

 

 به نظر می رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با مربیان ایرانی آغاز کرده اند.آن هم در حالی که  ناامیدی بین هواداران پرسپولیس به بالاترین حد خود رسیده است.بخش اعظمی از هواداران با کنایه از انصاری فرد به عنوان "مستر تومارو" یاد می کنند و مدعی اند که او بیشترین نقش را در جدایی کالدرون داشته است.به تمام این ها اضافه کنید که باشگاه پرسپولیس هنوز کوچکترین اقدامی در نقل و انتقالات نیز نداشته است و با توجه به این که باشگاه مدعی است بازیکنان ایرانی مدنظر کالدرون را نتوانسته جذب کند،پس بی تردید شاهد جذب بازیکن خارجی خواهیم بود.اقدامی که باشگاه از همان ابتدا به دنبال آن بود و یکی از درگیری های اصلی با کالدرون نیز به همین دلیل بود.

 

به هرحال برخی از مدیران انصاری فرد تمایل شدیدی به جذب بازیکن های خارجی که واسطه ها به آن ها معرفی کرده اند دارند و کالدرون نیز از همان ابتدا مخالف این موضوع بود.اما رفته رفته کار به جایی رسید که باشگاه نشان می دهد که چاره ای جز جذب بازیکن خارجی ندارد.آن هم در حالی که می شد با جا به جایی و معاوضه بازیکن های موردنظر کالدرون را در نقل و انتقالات جذب کرد.بازیکنانی چون امید عالیشاه که کالدرون هیچ تمایلی به همکاری با او نداشت اما باشگاه نیز کوچکترین اقدامی برای انتقال قرضی او نداشت تا عملا این راهکار را برای جذب بازیکن از دست بدهد.


به تمام این ها حضور دو مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در باشگاه پیکان را هم اضافه کنید که می توانست برگ برنده ای برای سرخ ها در جذب مغانلو باشد .اما به نطر می رسد که شرایط به گونه ای پیش رفته تا باشگاه پرسپولیس همان بازیکنان خارجی را جذب کند!

 

به هر روی باشگاه پرسپولیس قرار است طی 24 ساعت آینده تکلیف اش مشخص شود.البته نه از آن "فردا"هایی که این روزها در فضای مجازی به یک شوخی برای وعده های پیاپی مدیرعامل پرسپولیس تبدیل شده و با گذشت چهار روز از شروع تمرینات و فراهم نشدن شرایط اردویی در دوحه و عدم جذب بازیکن، نگرانی ها را افزایش داده است.

 

آخرین خبرهای دریافتی حاکی از آن است که مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مربیان جدید آغاز شده تا درصورت عدم بازگشت او نیمکت به مربی جدید سپرده شود. همانطور که مدیران تازه وارد پرسپولیس در بدو حضور در این تیم و در روزهای ابتدایی فصل که تیم شرایط مناسبی از حیث کسب نتیجه نداشت نیز مذاکرات پشت پرده خود را با دو مربی ایرانی و کروات دنبال کرده بودند،اما این کالدرون بود که در نهایت با دستیابی به روند مناسب نتیجه گیری تیم را در صدر جدول در پایان نیم فصل و حضور در جمع چهار تیم برتر جام حذفی تحویل داد تا روند مذاکرات متوقف شود.


گفته می‌شود تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شده و در صورت عدم بازگشت کالدرون یک مربی جدید جانشین کالدرون خواهد شد.گزینه ای که البته انتخاب هم شده و مذاکرات با او نیز صورت گرفته و قرار است بلافاصله پس از متنفی شدن یا منتفی کردن بازگشت کالدرون،نامش از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام شود.


حال به نظر شما این گزینه چه کسی خواهد بود؟وحید هاشمیان که در یکی از هتل های تهران با او مذاکره کرده اندیا اسکوچیچ و پیروانی که همیشه دم دست هستند و بی هیچ شرطی حاضرند نیمکت پرسپولیس را مال خود کنند.به تمام این ها نام های گل محمدی و تارتار و علی دایی را هم اضافه کنید.اما هرچه هست باشگاه پرسپولیس جانشین کالدرون را انتخاب کرده است.حتی اگر قرار باشد تا آخرین لحظات نام او به بیرون درز پیدا نکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار