معاون ناجا:
معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: حمله موشکی سپاه به پایگاه های نظامی آمریکا اقتدار ایران اسلامی را نشان می دهد.
کد خبر: ۸۱۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 08 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی، سردار حبیب الله جان نثاری در مراسم تحلیف واخذ سردوشی فراگیران دوره یکم درجه داری آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر ناجا در اراک با بیان اینکه جمهوری اسلامی در اقدامی قدرتمندانه، هیمنه آمریکا را در هم شکست افزود: امروز نه تنها مردم ایران بلکه جهان اسلام و آزادی‌خواهان دنیا از اقدام شجاعانه و قدرتمند سپاه در حمله موشکی به پایگاه‌های نظامی آمریکا خرسند هستند.
وی با بیان اینکه انتقام سردار سلیمانی خیلی طول نکشید یادآورشد: در روزهایی که مردم در غم از دست دادن این سردار بزرگ، عزادار بودند این اقدام بزرگ انجام شد و ایران با این اقدام، پاسخی دندان شکن به ابرقدرت جهان داد و این گوشه‌ای از توانمندی جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی بدانند سربازان این مرز و بوم تا آخرین نفس و قطره خون خود برای حفاظت از آرمان‌های مقدس انقلاب، امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و سردار شهید قاسم سلیمانی ایستاده‌اند گفت:
این اقدام در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت «دونالد ترامپ» که منجر به شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق شلیک کرد.
سردار جانثاری افزود: سردار شهید سپهبد سلیمانی سرباز ولایت، مظهر غیرت دینی و مردانگی و خادم ملت است و پیام شهدا ادامه راه آن عزیزان است.
وی با بیان اینکه همه در این مسیر جان برکف ایستاده‌اند تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانند یاد آورشد: مردم ایران اسلامی قدردان نظام و حکومت اسلامی هستند و مسوولان هم باید قدردان ملت بزرگ و همیشه در صحنه باشند.
سردار جانثاری با بیان اینکه امنیت زیرساخت مهم در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است گفت: این امر واقعیتی بدیهی است و آموزش زیرساخت امنیت محسوب می‌شود و ناجا برنامه‌های ویژه‌ای برای آموزش نیروهای خود در نظر دارد.

سردار حسین میرزایی فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر ناجا در اراک هم با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های نظامی آمریکا نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است گفت: دشمن هرگز نباید جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند.
وی افزود: دشمن باید بداند سربازان وطن برای حفظ ارزش‌های این نظام جان می‌دهند و از هیچ تهدیدی هراس ندارند و به کوری چشم شان، توان و قدرت ایران اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود.

در آیین تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران دوره یکم درجه‌داری آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر ناجا در اراک، از خانواده‌ها معظم شهدای مدافع حرم و نیروهای نمونه در این دوره قدردانی شد.

قرائت سوگندنامه، اجرای توانمندی فراگیران دوره یکم درجه‌داری آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر ناجا - اراک و رژه این نیروها از دیگر برنامه‌ها بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار