هواشناسی استان مازندران پیش‌بینی کرد که طی 2 روز آینده دمای هوای استان در مناطق پایین دست سه تا پنج درجه سانتی‌گراد و در ارتفاعات پنج تا هشت درجه سانتی‌گراد افزایش می یابد که این افزایش دما در ساعاتِ روز رخ می‌دهد.
کد خبر: ۸۱۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 07 January 2020

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان مازندران گفت: طی 2 روز آینده، هوای استان غالبا صاف و آفتابی است که این وضعیت باعث افزایش دمای روزانه در مازندران می شود.

علی اصغر بسطامی افزود: این افزایش دما در مناطق پایین دست سه تا هشت درجه سانتی گراد و در ارتفاعات این افزایش روزانه دما پنج تا هشت درجه سانتی گراد خواهد رسید.

وی ادامه داد: افزایش دما در ارتفاعات مازندران به دلیل کاهش دما در روزهای قبل بود و این مساله تا چهارشنبه ادامه دارد.

رییس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: البته در این مدت دمای هوا در ساعات شب به نسبت روزها کاهش می یابد به طوریکه دمای هوا روزانه ساری از ۱۸ درجه سانتی گراد، شب ها به چهار درجه سانتی گراد می رسد.

وی افزود: این شرایط جوی تا چهارشنبه شب ادامه دارد و از همان شب با ورود یک سامانه بارشی، مناطق پایین دست و بالادست باران و برف را شاهد خواهند بود.

بسطامی اضافه کرد : این وضعیت جوی تا آخرین روز هفته یعنی جمعه ادامه دارد و هوای سرد و بارانی مهمان تمامی نقاط مازندران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد : این شرایط جوی وضعیت عادی و معمولی این فصل از سال در مازندران است و نگرانی برای باغداران و دیگر بخش های کشاورزی وجود ندارد.

کمینه و بیشینه دمای امروز ساری، مرکز مازندران پنج و ۱۵ درجه سانتی گراد پیش بینی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار