رئیس کمیته امداد فراهان:
طی 9 ماهه سال جاری 70 مسکن مددجویی در شهرستان فراهان با اعتبار 90 میلیون تومان تعمیر و بازسازی شده است.
کد خبر: ۸۱۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 02 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی غلامرضا حافظ کمال، رئیس کمیته امداد فراهان با بیان اینکه تأمین مسکن مناسب برای مددجویان کمیته امداد شهرستان از اولویت های این نهاد است، گفت: طی 9 ماهه سال جاری 70 مسکن مددجویی در شهرستان فراهان با اعتبار 90 میلیون تومان تعمیر و بازسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ مذکور از منابع دولتی و از منابع دیگر  مانند درآمد صدقات و کمک‌های مردمی تأمین شده است ، افزود: همچنین تعداد دو سرويس هاي بهداشتي مددجويان شهرستان فراهان در9ماهه سالجاری با اعتبار 6 میلیون تومان بهسازي شدند .

وی با اشاره به اهمیت کمک‌های مردمی صدقات  و زکات به کمیته امداد عنوان کرد: اولی‌ترین مکان برای تمرکز صدقات مردم کمیته امداد است ؛ در کمیته امداد ریالی از وجوهات شرعی مردم صرف کار تشکیلاتی و هزینه‌های جاری سازمان نمی‌شود و همه آنها به نیازمندان اختصاص داده می‌شود.

حافظ کمال در مورد نحوه مشارکت خیران در تأمین هزینه های مددجویان ونیازمندان فراهان خاطرنشان کرد: علاقه مندان و خیران می توانند با شماره گیری 08610#*8877* به صورت مستقیم وجوه خود را جهت کمک به  نیازهای محرومان واریز نمایند ویا با مراجعه به دفتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری نسبت به اهداء کمک‌های خود به نفع محرومان اقدام نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار