رئیس کمیته امداد فراهان خبر داد؛
طی 9ماهه سالجاری 156 فقره تسهیلات اشتغالزایی با اعتبار پنج میلیارد و 693میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۱۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 31 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی غلامرضا حافظ کمال، رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان با بیان اینکه کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده‌ها تسهیلات اشتغال پرداخت می کند، اظهار کرد: طی 9ماهه سالجاری 156 فقره تسهیلات اشتغالزایی با اعتبار پنج میلیارد و 693میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت  پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این  تسهیلات به افراد تحت حمایت و نیازمند تقاضای وام داده شده است، گفت: اعتبار پرداختی برای این تسهیلات از منابع داخلی، منابع بانکی، تبصره ۱۶ و اشتغال روستایی در حال پرداخت است و اشتغال‌ها در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، صنعت و دامپروری بوده است.

رئیس کمیته امداد فراهان با بیان اینکه بعد از پرداخت وام و تسهیلات به طرح‌ها از آنها توسط کارشناس بازدید می شود، افزود: در طول سال چهار تا پنج بار از طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای افراد توسط کارشناس بازدید می شود.

حافظ کمال از پرداخت یک میلیارد و40 میلیون تومان تسهیلات ضروری و کارگشایی به 254 نفر از نیازمندان توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در9ماهه سالجاری، خبر داد و گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یکی دیگر از ظرفیت‌های این نهاد مقدس بوده و برای تکریم مددجویان پایه گذاری شده و تسهیلات بدون دریافت سود پرداخت می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار