حوادث
معاون اجتماعی فرماندهي انتظامي استان از دستگيري اعضاي يك باند سرقت احشام و اعتراف يكي از آنان به قتل پيرمرد كرهرودي خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ 30 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"محمود خلجی" در اين باره گفت: در روزهاي پاياني آذرماه امسال با اعلام گزارشي از آتش گرفتن خانه باغي در يك دامداري در يكي از جاده هاي روستايي شهرستان و پيدا شدن جسد فرد دامدار كه با ضربات چاقو به قتل رسيده بود، تحقيقات تخصصي کاراگاهان پليس آگاهی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان اراک براي بررسي موضوع آغاز شد.

وي افزود: در بررسي هاي مقدماتي مشخص شد كه تعداد 2 راس گاو از محل دامداري سرقت شده که بلافاصله با اقدامات تخصصی پلیس، در مدت زماني كوتاهي سارقان احشام كه سه جوان ساكن يكي از محله هاي اراك بودند، شناسايي و در عمليات ماموران كلانتري 16 اراك دستگير شدند.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: با توجه به اينكه شواهد اوليه حاكي از دست داشتن اين افراد در قتل فرد دامدار داشت و با توجه به عدم اعتراف دستگيرشدگان به اين قتل، اين افراد براي تحقيقات تخصصي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفتند.

معاون اجتماعی فرماندهي انتظامي استان مركزي ادامه داد:‌ در مراحل تحقيقات پليس افراد دستگير شده به غير از سرقت از دامداري، به سرقت 8 راس دام در شهرستان اراك، سرقت يك دستگاه خودروي پرايد در اراك و سرقت به عنف طلاجات و وجه نقد در يكي از شهرهاي شمالي كشور نيز اعتراف كردند.

وي ادامه داد: سرانجام با تكميل تحقيقات و به دست آمدن اسناد ومدارك لازم، يكي ازاعضاي اين باند به قتل پيرمرد كرهرودي اعتراف كرد.

سرهنگ خلجی خاطر نشان كرد: با توجه به اخذ اقرار تمامي دستگيرشدگان، صحنه قتل بازسازي شد ودر خصوص جرائم ارتکابي هر 3 نفر با تکميل تحقيقات به مرجع قضائي معرفي و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار