فرماندار کرج با بیان اینکه صلاحیت داوطلبینی که در هیات اجرایی تایید شده مجدداً در هیات نظارت و شورای نگهبان بررسی می‌شود گفت: بر این اساس ممکن است صلاحیت تعدادی از داوطلبینی که توسط هیات اجرایی تایید شده، توسط هیات نظارت و شورای نگهبان رد شود.
کد خبر: ۸۰۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 30 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ غفور قاسم پور اظهار کرد: برای انتخابات مجلس یازدهم در مجموع ۳۲۶ داوطلب  در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس ثبت نام کردند که صلاحیت ۳۱۳ نفر از آنها در هیات اجرایی تایید و صلاحیت هشت نفر تایید نشد و پنج نفر از آنها نیز انصراف دادند.

وی با بیان اینکه صلاحیت داوطلبینی که در هیات اجرایی تایید شده مجدداً در هیات نظارت و شورای نگهبان بررسی می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس ممکن است صلاحیت تعدادی از داوطلبینی که توسط هیات اجرایی تایید شده، توسط هیات نظارت و شورای نگهبان رد شود.

وی توضیح داد: از ۲۲ دی ماه تا ۱۱ بهمن ماه مراتب تایید صلاحیت داوطلبین از طریق هیات نظارت استان اعلام می‌شود و پس از آن بررسی نهایی در بازه زمانی هفت روزه توسط شورای نگهبان صورت می‌گیرد و در نهایت ۲۲ بهمن ماه اسامی نهایی نامزدها اعلام می‌شود.

قاسم‌پور تاکید کرد: ۲۳ بهمن ماه آگهی نامزدهای تایید شده منتشر و از ۲۴ این ماه هم بازه یک هفته‌ای تبلیغات نامزدها شروع می‌شود.

فرماندار کرج گفت: اول اسفندماه ممنوعیت تبلیغات نامزدها آغاز و دوم این ماه نیز مردم در پای صندوق‌های رأی حضور می یابند.

این مسئول توضیح داد: با برنامه ریزی صورت گرفته، پیش بینی می‌شود تعداد صندوق های رای در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس در انتخابات پیش رو در مقایسه با انتخابات مجلس دهم شش درصد افزایش داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار