رئیس کمیته امداد اراک منطقه دو :
طی سال جاری تا کنون 83 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اراک منطقه دو در کارخانجات و شرکت‌ها مشغول به کار شدند.
کد خبر: ۸۰۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 25 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی ناصر علیمردان ، رئیس کمیته امداد اراک منطقه دو با بیان اینکه توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت مهم ترین رسالت کمیته امداد است، گفت: واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با شرکت‌ها و کارخانجات به منظور جذب مددجویان تحت حمایت در این واحدهای صنعتی تلاش می کند.

وی افزود: طی سال جاری تا کنون 83 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اراک منطقه دو در کارخانجات و شرکت‌ها مشغول به کار شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه واحد مشاوره یکی از واحدهای ضروری برای امداد و مشاوره دادن به خانوادهای آسیب پذیر است، گفت: از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط نامناسب روانی و عاطفی قرار دارند و  می توانند با بهره گیری از کمک های مشاوره به توانمندی روحی و معنوی برسند.

علیمردان در پایان گفت: واحد مشاوره از ابتدای سال‌جاری تاکنون گام‌هایی مثبت در زمینه جلوگیری از  اعتیاد و بهترزیستن را برداشته است؛ یکی از این امور مشاوره و تشویق دو نفر خانم و دو نفر آقا برای نجات از دام اعتیاد بوده که هم اکنون با معرفی و دریافت وام خود اشتغالی مشغول به کار  شده و امرار معاش می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار