سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: مصرف بنزین در این استان در ۲۲ روز گذشته بعد از سهمیه‌بندی و افزایش قیمت آن، بیش از ۱۶ درصد کاهش داشته است
کد خبر: ۸۰۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 15 December 2019
نتیجه تصویری برای بنزین"
سعید جمشیدی افزود: از آغاز طرح افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین تاکنون مصرف گاز طبیعی (سی ان جی) در استان مرکزی بیش از ۶ درصد افزایش داشته که این مهم نقش موثری در کاهش آلودگی استان دارد.

وی در خصوص رمزگشایی کارت‌سوخت افرادی که رمز خود را فراموش کرده بودند، نیز گفت: این فرآیند از روز اول افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین در استان مرکزی آغاز شد و تا کنون بیش از ۲۰ هزار کارت‌سوخت در استان رمزگشایی شده است.

وی ادامه داد: فرآیند رمزگشایی کارت سوخت همچنان در استان ادامه دارد و چهار مرکز در اراک، ساوه، خمین و دلیجان برای این مهم تدارک شده که شهروندان‌ می‌توانند بر اساس موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود به این مکان‌ها مراجعه و عملیات رمزگشایی کارت سوخت خود را انجام دهند.

سرپرست شرکت ملی‌پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی بیان کرد: از آغاز طرح افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین تا کنون ۱۲ هزار کارت‌سوخت در مرکز اراک، چهارهزارو ۱۶۴ کارت در مرکز ساوه، ۲ هزار و ۶۸۸ عدد در مرکز خمین و یک‌هزارو ۵۰۰ عدد در مرکز دلیجان رمزگشایی شده است.

جمشیدی اظهار داشت: تعداد قابل توجهی نیروی کارآزموده در مراکز چهارگانه استان برای تسهیل در امور شهروندان مربوط به کارت سوخت فعالیت می‌کنند و هر کارت‌سوخت در کمتر از ۹۰ ثانیه رمزگشایی و تحویل افراد می‌شود که به طور میانگین روزانه یک‌هزار و ۵۰۰ کارت‌سوخت در استان رمزگشایی می‌شود

وی اظهار داشت: شهروندانی که کارت‌سوخت و کارت ماشین به نام خودشان باشد، تا پایان آذرماه جاری می‌توانند از چهار رقم پایانی کد ملی خود برای سوخت‌گیری استفاده کنند، اما بعد از این ماه باید نسبت به تغییر رمز کارت خود اقدام کنند.

۶۲ جایگاه سی ان جی و ۹۰ جایگاه سوخت بنزین در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار