استان مرکزی
رئیس حزب همت استان مرکزی در اراک خبر داد: از کاندیدا‌های جوان، تحصیلکرده دارای برنامه، باهمت و پشتکار در هر شرایطی در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی حمایت میکنیم
کد خبر: ۸۰۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 15 December 2019
حمایت قاطع از نیرو‌های جوان مومن و جهادگر و مستقل چشم انداز حزب همت است
مهندس خلیلی که خود از جوانان بومی شهر اراک است و تجربه فعالیت انتخاباتی ۳ دوره را در کارنامه خود دارد  گفت: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود جوانان مومن و انقلابی بر عرصه‌های انتخابات و مدیریت کشور، حزب همت در سطح کشور با تلاش و پشتکار با تشکیل تیم‌های رصد و ارزیابی در سطح استان‌ها به دنبال شناسایی نخبگان و کاندیدا‌های مستقل در کشور است.
خلیلی ادامه داد : ما به دنبال بوجود اوردن جریانی جدید با نسل جوان در گام دوم انقلاب هستیم و وقت آن رسیده صندلی‌های متصل به افراد با تجربه به جوانان انتقال یافته و با تجربگان عرصه‌های مدیریتی به عنوان مشاور در کنار جوانان باعث رشد ترقی و حرکت ایران اسلامی شوند.
خلیلی گفت:حزب همت ضمن احترام به تمام سلایق سیاسی کشور به دنبال جذب جوانان، نخبگان و افراد اثر گذار به بدنه دولت و مجلس میباشد.
وی خاطرنشان کرد در سطح استان مرکزی رصد اشخاصی که ثبت نام کرده اند آغاز شده، اما جلسات آشنایی با این عزیزان بعد از مشخص شدن صلاحیت‌ها آغاز میشود 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار