امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت: مسئولان دل به سراب توافقات جدید نسپارند واز این خواب بیدار شوند.
کد خبر: ۸۰۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 13 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی درخطبه های نماز جمعه تفرش در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی و با اشاره به احادیثی به گناهان زبان اشاره کرد وافزود:
تا بیست گناه برای زبان نوشته اند.
حجه السلام میرزایی در خطبه دوم نماز گفت: امام راحل می فرمودند ملتی که بخواهد سر پای خود بیاستد و اداره کشور شان را خود انجام دهد لازم است که اول بیدار شود.
وی ادامه داد: در طول تاریخ تلاش شده است که ملت های جهان سوم خواب و غافل باشند و توجه به شخصیت خودشان نداشته باشند.
وی یادآور شد: شاید لازم باشد این جمله امام عزیزمان را به جای ملت خطاب به مسؤلان بازخوانی کنیم که قدم اول بیداری است.
استاد حوزه علمیه با اشاره به میانجی گری عمان و ارسال پیام ژاپن در عرصه دیپلماسی گفت: در میدان عمل تداوم رویکردی که چهار سال قبل با انعقاد برجام آزموده شد و اکنون به گل نشسته، با مشکلات عدیده ای برای ملت همراه و موجب خسران مجدد می شود.
حجت السلام و المسلمین میرزایی از وضعیت نابسامان شیخ زکزاکی مصلح و مجاهد رهبر شیعیان نیجریه انتقاد کرد وافزود :در کمال مظلومیت و غربت در حالی که بیش از چهل ترکش در سر دارد به جای ادامه معالجه دوباره او و همسر مجاهدش را به زندان منتقل کردند.
وی با اشاره به سالگرد حمله وحشیانه ارتش نیجریه به منزل شیخ زکزاکی و کشتار هزاران شیعه گفت: از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار داریم که با رایزنی و درخواست از کنفرانس اسلامی راجع به آزادی و ادامه درمان شیخ زکزاکی اقدام کند.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به ۲۷ آذر ماه سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح و نام گذاری وحدت حوزه و دانشگاه گفت: این دو نهاد مولد نیرو و محتوا برای انقلاب اسلامی هستند.
وی ادامه داد : بهترین نقشه راه برای تحقق وحدت این دو نهاد موثر ، حول محور های هفت گانه ماموریت های اعلامی از سوی رهبر حکیم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی است.
رئیس ستاد امر به معروف شهرستان با اشاره به کلام مقام معظم رهبری درباره مساله فلسطین گفت: هر کس از راه مقاومت پایش را کنار گذاشت ضرر کرد.
وی ادامه داد: راهپیمایی های بازگشت استمرار مقاومت فلسطین است و در تقابل با طرح خائنانه معامله آمریکایی ، صهیونیستی قرن است.
عضو شورای آموزش وپرورش از خدمات رئیس سابق آموزش و پرورش تفرش برای پی گیر مداوم در زمینه ی اهداف این نهاد قدردانی و برای مسؤل جدید هم آرزوی توفیق بیشتر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار