رئیس کمیته امداد اراک منطقه دو خبر داد؛
رئیس کمیته امداد اراک منطقه دو گفت: پویش هر کارمند یک حامی در کمیته امداد اراک منطقه دو آغاز شده و جذب 3518 حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در این طرح هدف گذاری شده است.
کد خبر: ۸۰۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 12 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی ناصر علیمردان ، رئیس کمیته امداد اراک منطقه دو با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح‌های موفق کمیته امداد است، گفت: پویش هر کارمند یک حامی در کمیته امداد اراک منطقه دو آغاز شده و جذب 3518 حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در این طرح هدف گذاری شده است.

وی افزود: در طرح اکرام ایتام حامیان با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم ، ماهیانه  مبالغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز می کنند وطرح محسنین برای حمایت از خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست بیمار ، ازکار افتاده وهمچنین فرزندان غیر یتیم خانواده های محروم راه اندازی شده است.

وی اظهارکرد: حامیان شهرستان طی هشت ماهه سال‌ جاری دو میلیاردو 800 میلیون تومان به کودکان مشمول طرح اکرام و محسنین کمک کردند.

علیمردان در ادامه از اهدای پنج رأس گوسفند توسط یکی از حامیان شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این 5 راس گوسفند توسط خیر شهرستان با اعتبار 10میلیون تومان خریداری و پس از ذبح بین خانواده‌های ایتام و محسنین ، بیماران تحت حمایت و کمیته امداد منطقه دو توزیع شد.

وی در پایان ضمن تشکر از خیران و حامیان شهرستان گفت: حامیان طرح های" اکرام ایتام"و "محسنین" علاوه بر پرداخت کمک های نقدی، برای رفع مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز ماهیانه به شیوه های گوناگون اقدام می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار