درس اخلاق
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رای آگاهانه و هوشمندانه مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آینده استان و کشور را تضمین می‌کند
کد خبر: ۸۰۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 11 December 2019

رای آگاهانه در انتخابات آینده کشور را تضمین می‌کند

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب قوانین کارآمد  به‌منظور بهبود روند توسعه است و از این منظر ورزیدگی و تعهد و تخصص داوطلبان اهمیت زیادی دارد و مردم باید برای رای دادن افرادی را برگزینند که در خانه ملت اثربخشی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تبلیغات داوطلبان انتخاباتی باید بر پایه تشریح و تبیین عملکرد و توانمندی استوار باشد، ادامه داد: وعده‌های دوروغین و تحریک احساسات مردم برای جلب آرا محلی از اعراب ندارد و مردم باید ملاک رای خود را کارنامه وزین و اخلاق داوطلبان قرار دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که به‌صورت شفاف در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده که چراغ راه  مردم، مسوولان و داوطلبان انتخاباتی است و مردم باید برای حضور در انتخابات نگاه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری زمینه پیشرفت ایران در زمینه‌های مختلف علمی را فراهم کرد و مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرای وظیفه دارند ضمن صیانت از دستاورد‌های نظام با تقویت روحیه خدمتگذاری، ایثار و فداکاری در خود و اجرای برنامه‌های مدون به توسعه پایدار کشور شتاب دهند.

وی گفت: تحریم‌ها نباید خللی در پیشبرد امور ایجاد کند و تمامی بخش‌ها باید در سایه تلاش، آگاهی و برنامه‌محوری نمگنا‌های اقتصادی را به فرصتی برای سازندگی کشور تبدیل کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تولید داخلی، مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف باید دغدغه اصلی و اولویت اساسی مردم و مسوولان باشد که تحقق آن نیازمند تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

آیت الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: قرآن وعده پیروزی و نصرت را به مسلمانان به شرط حرکت در مسیر خدا، صبر و تقوا داده که مردم و مسوولان ایران باید به آن توجه داشته باشند.

وی در خصوص ۲۷ آذر و روز وحدت حوزه و دانشگاه نیز گفت: اگر حوزه و دانشگاه به‌عنوان ۲ نهاد علمی و معنوی تاثیرگذار و آینده‌ساز بتوانند با یکدیگر همکاری علمی داشته باشند، پیشرفت‌های علمی و بهبود سطح معلومات در جامعه شتاب می‌گیرد.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یک‌بار در محل بیت نماینده، ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار