فضای مجازی
اکرمی گفت: حوزه فضای مجازی استان مرکزی در زمان انتخابات ساماندهی و منظم شود
کد خبر: ۸۰۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ 10 December 2019

 

 بهروز اکرمی امروز (سه شنبه ١٩ آذر) در چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی گفت: بی نظمی در همه جا ناپسند بوده و هست و این در اطلاع رسانی و فضای مجازی هم ناخوشایند است و مورد استقبال واقع نمی‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: بی نظمی فضای مجازی غیرقابل کنترل است و لازم است این فضا منظم و نظام‌مند شود.

وی انتخابات را فرصتی برای ساماندهی فضای مجازی دانست و اضافه کرد: برای هر گروه و کسی که قصد داریم برای آن تصمیم بگیریم باید جلسات و نشست‌های آن با حضور آن جامعه هدف مشخص برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: تصمیمات فضای مجازی باید با مشارکت فعالان فضای مجازی باشد و در این راستا لازم است جلسه‌ای با حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و دفتر سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی برگزار شود.

اکرمی گفت: برای اینکه جوانان فعال در زمینه فضای مجازی دچار مشکل و گرفتاری نشوند نیاز به اطلاع رسانی دارد ک. چگونه از فضای مجازی استفاده کنند، برای افزایش حضور مردم در انتخابات، مشارکت فعالان فضای مجازی لازم است.
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: مشارکت فعالان فضای مجازی در انتخابات سبب تقویت امنیت ملی و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
وی گفت: در جلسات اطلاع رسانی موارد خلاف قانون مطرح شود که فعال فضای مجازی به مشکل برخورد نکند این فضا باید مدیریت شود و با اطلاع رسانی و بیان چارچوب‌ها سطح انتخابات امسال از سال‌های گذشته بیشتر شود.
اکرمی افزود: بااز طریق فضای مجازی به جنگ با آسیب‌های اجتماعی و ترویج نیکی‌ها رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار